Artizani de sănătate
copiat
Fulgisori Bio de porumb crocanti si fara zahar FARA GLUTEN Republica BIO, bio, 225 g
%
SLIM FIT, pachet promotional (Spirulina + Chlorella), BIO, RAW, VEGAN
%
Pernute Bio crocante cu crema de ciocolata si alune FARA GLUTEN Republica BIO, bio, 250 g
%
Ineluse Bio crocante cu miere FARA GLUTEN Republica BIO, bio, 250 g
%
Bilute Bio crocante de ciocolata FARA GLUTEN Republica BIO, bio, 250 g
%
SPIRULINA BIO Complet, pachet promotional, cura completa pentru 100 de zile, BIO, RAW, VEGAN
%
Coşul meu
Vitamina B5 (acid pantotenic) - surse naturale

Vitamina B5 (acid pantotenic) - surse naturale

Vitamina B5 joacă un rol important în buna funcționare a sistemului nervos. Vitamina B5 contribuie la bună funcționare a memoriei și capacității de concentrare. 

Vitamina B5 se găsește în toate alimentele, în cantități variate. Această vitamină, esențială pentru organism, este implicată în multe reacții metabolice și procese fiziologice. Chiar dacă un deficit de vitamina B5 este foarte rar, este bine să urmați o dietă variată și echilibrată, în care să includeți alimente bogate în vitamina B5.

 

Vitamina B5 (acid pantotenic) - surse naturale

 

Lista de alimente bogate in vitamina B5

  1. Broccoli
  2. Seminţe de floarea soarelui
  3. Ficat de pui
  4. Conopidă
  5. Avocado
  6. Roşii
  7. Ciuperci
  8. Somon

 

Vitamina B5 - beneficii:

  • Susţine sistemul nervos.
  • Converteşte mâncarea în energie.
  • Ajută la încetinirea căderii părului.

Ruxi şi Laur, Republica BIO
Copyright Republica BIO

Pușculița BIO

Abonează-te la gazeta Republicii BIO şi vei primi 200 BIObani, pe lângă informații și oferte speciale pentru tine..

ATENȚIE! Vei primi BIObanii doar pentru o singură acțiune de înscriere la newsletter.

Citește despre programul de loialitate

(*) Completează adresa ta de email şi descarcă materialele.
Îţi vom trimite ocazional şi veşti de la noi
. Vezi Politica de Confidenţialitate

Scrie şi tu un comentariu

Comentariile sunt moderate înaintea publicării.