Desigur. Poţi suna la telefon 0318253555, de luni până vineri, între orele 10:00-18:00, iar un operator de-al nostru te va ajuta în alegerea produselor şi va prelua comanda ta.
Întrebări frecvente
Cum aplic codul de reducere?
Dacă ai un cod de reducere (discount) îl poţi folosi în timpul procesului de finalizare comandă.
ATENŢIE! Dacă aplici un cod de reducere, valoarea coşului tău, după aplicarea reducerii, trebuie să fie mai mare de 200 de lei pentru a primi transportul gratuit. vezi aici cât costă livrarea
Ce este CODUL DE REDUCERE?
- Este o insiruire de caractere, cifre si/sau semne de punctuatie
- Are perioadă de valabilitate şi un număr limitat sau nelimitat de utilizări
- Poartă o reducere la produse (procent sau valoare fixă) sau îţi poate elimina costul transportului
- ATENŢIE: dacă este un cod de reducere procentuală la produse, reducerea NU se aplică şi costului pentru transport
Cum aplici codul de reducere:
1. Pui produsele in cos
2. Incepi finalizarea comenzii
3. Completezi codul de reducere in campul special pregatit
4. Apesi butonul "Aplica"
5. Finalizezi comanda
Nouă nu ne rămâne decât să îţi mulţumim pentru alegerea făcută şi să îţi livrăm în cel mai scurt timp produsele.
Pot să ridic personal produsele?
Cum plăteşti?
Ai la îndemână mai multe metode de plată:
• Online, cu card bancar: prin intermediul procesatorului de plăţi mobilPay.
Pentru mai multe informaţii privind siguranţa plăţilor online vă rugăm să acesaţi pagina
partenerului nostru mobilPay;
Dacă alegeţi să plătiţi prin card bancar, este posibil ca banca care a emis cardul dumneavoastră să perceapă comisioane suplimentare, în funcţie de contractul dumneavoastră cu banca emitentă a cardului. Eventualele comisioane adiţionale percepute de către banca emitentă a cardului nu sunt vizibile în momentul tranzacţiei efectuate la noi pe site pentru că nu ţin de noi sau de partenerul nostru prin intermediul căruia se procesează plăţile efectuate cu cardul bancar.
• Ramburs: plăteşti curierului în momentul în care coletul ajunge la tine.
• Prin virament, în contul nostru bancar : RO87 BTRL RONC RT02 5651 7501, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Rosetti Bucuresti.
La plata prin virament trebuie să ştii că vom face livrarea după ce vom avea confirmarea plăţii tale.
Poţi fi convins că banii tăi sunt în siguranţă, indiferent de metoda de plată aleasă.
Este sigură plata cu cardul?
Fii fără grijă, datele tale personale lagate de plata cu cardul sunt foarte protejate, Republica BIO nu stochează informațiile referitoare la cardurile tale, iar procesatorul nostru de plăți, mobilPay, este instituție financiară autorizată, care se supune regulilor și controalelor Uniunii Europene.
Pot comanda prin telefon?
Cum livram?
vezi şi Căt costă livrarea
Livrarea produselor comandate se face prin partenerii noştrii, firme specializate de curierat, cu următoatele condiţii și în următoarele termene estimate:
• În 24 de ore – pentru comenzile plasate până la ora 14:00, de luni până joi. Durata livrării poate ajunge până la 48 de ore pentru unele zone mai îndepărtate sau mai greu accesibile. Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi livrate in maxim 48 de ore;
• Luni – pentru comenzile plasate de joi, după ora 14:00 pană vineri ora 14:00;
• Marți – pentru comenzile plasate de vineri, după ora 14:00 până duminică inclusiv.
Livrarea va fi efectuată la adresa specificată în momentul plasării comenzii. Deocamdată, livrăm doar în România.
Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, al producătorului şi în colet sigilat.
Dacă sunteţi anunţat că livrarea la adresa indicată în comandă nu a fost reuşită, este responsabilitatea dumneavoastră să folosiţi datele primite pentru a contacta curierul și a stabili o nouă livrare.
Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării - bineînţeles, dacă acestea sunt cauzate de circumstanţe independente de noi sau în privința cărora noi nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a preîntâmpina întârzierea (cum ar fi lipsa disponibilităţii produselor în stocurile producătorilor, condiţii de transport sau livrare, cazuri de forţă majoră, cazuri fortuite, etc.).
Cât costă livrarea
Dacă valoarea comenzii dvs. este mai mică de 200 de lei, atunci costul de livrare a produselor pe care le comandați se stabilește în functie de greutatea coletului.
Pentru livrare normală (24-48 ore):
• Coletele care cântăresc mai puţin de 1 kg: 9.90 lei pentru livrare în Bucureşti şi 15 lei pentru livrare în afara Bucureştiului (TVA inclus);
• Pentru fiecare kg suplimentar al coletului, se adaugă 1 leu (TVA inclus).
Exemplu: calculul costului de livrare pentru un colet de 3 kg în Bucureşti: 9.90 lei + 2 Kg x 1 leu = 11.90 lei (TVA inclus)
Greutatea maximă a coletului este de 40 kg. Dacă greutatea produselor comandate de dumneavoastră depăşeşte această greutate, ne rezervăm dreptul de a vă livra produsele comandate în mai multe colete, astfel incăt greutatea fiecărui colet să nu depăşească 40 kg. În consecinţă ne rezervăm dreptul de a vă cere achitarea taxei de transport conform greutăţii fiecărui colet rezultat.
Exemplu: dacă aţi comandat produse cu o greutate totală de 42 kg, vă vom trimite două colete: unul de 40 kg şi altul de 2 kg, iar dumneavoastră veţi achita două taxe de livrare, una pentru coletul de 40 kg si una pentru coletul de 2 kg.
Noi asigurăm transportul gratuit* pentru comenzile care sunt mai mari de 200 de lei (TVA inclus).
Ai şi un cod de discount suplimentar? Atunci valoarea coşului tău, după aplicarea discountului, trebuie să fie mai mare de 200 de lei pentru a primi transportul gratuit.
Cât costă transportul?
vezi şi Cum livrăm
Dacă valoarea comenzii dvs. este mai mică de 200 de lei, atunci costul de livrare a produselor pe care le comandați se stabilește în functie de greutatea coletului.
Pentru livrare normală (24-48 ore):
• Coletele care cântăresc mai puţin de 1 kg: 9.90 lei pentru livrare în Bucureşti şi 15 lei pentru livrare în afara Bucureştiului (TVA inclus);
• Pentru fiecare kg suplimentar al coletului, se adaugă 1 leu (TVA inclus).
Exemplu: calculul costului de livrare pentru un colet de 3 kg în Bucureşti: 9.90 lei + 2 Kg x 1 leu = 11.90 lei (TVA inclus)
Pentru livrare în aceeaşi zi în Bucureşti:
• Coletele care cântăresc mai puţin de 1 kg: 15.50 lei (TVA inclus);
• Pentru fiecare kg suplimentar al coletului, se adaugă 1 leu (TVA inclus).
Exemplu: calculul costului de livrare pentru un colet de 3 kg: 15.50 lei + 2 Kg x 1 leu = 17.50 lei (TVA inclus)
Greutatea maximă a coletului este de 40 kg. Dacă greutatea produselor comandate de dumneavoastră depăşeşte această greutate, ne rezervăm dreptul de a vă livra produsele comandate în mai multe colete, astfel incăt greutatea fiecărui colet să nu depăşească 40 kg. În consecinţă ne rezervăm dreptul de a vă cere achitarea taxei de transport conform greutăţii fiecărui colet rezultat.
Exemplu: dacă aţi comandat produse cu o greutate totală de 42 kg, vă vom trimite două colete: unul de 40 kg şi altul de 2 kg, iar dumneavoastră veţi achita două taxe de livrare, una pentru coletul de 40 kg si una pentru coletul de 2 kg.
Noi asigurăm transportul gratuit* pentru comenzile care sunt mai mari de 200 de lei (TVA inclus).
Ai şi un cod de discount suplimentar? Atunci valoarea coşului tău, după aplicarea discountului, trebuie să fie mai mare de 200 de lei pentru a primi transportul gratuit.
* Excepţie de la această regulă face metoda aleasă de "Livrare în aceeaşi zi în Bucureşti".
vezi aici şi Cum livrăm
vezi şi Termeni şi Condiţii - Livrare
Am uitat parola contului
Ai uitat parola contului?
Nu-i nimic. Este foarte uşor să îţi pui alta nouă:
Renunţarea la cumpărături
Republica BIO va suporta costul returnării produselor în cazul în care vă răzgândiţi şi vreţi să returnaţi TOATE produsele dintr-o comandă!
Ca oricare cetăţean al unei republici guvernate de legi, ai dreptul de a te răzgândi şi renunţa la comanda ta. Motivul este numai al tău şi nu trebuie să te justifici. Mai mult, şi noi ne dorim să fim trataţi la fel de către cei de la care cumpărăm.
Pentru a-ţi dovedi că nu avem nimic împotriva acestui drept şi că te înţelegem, îţi venim în ajutor şi plătim chiar noi returul produselor.
Atenţie însă, aceleaşi legi care protejează acest drept al unui consumator de bună credinţă, ne sprijină şi pe noi, ca şi comercianţi mânaţi de aceeaşi bună credinţă, prin câteva condiţii, pe care le enumerăm puţin mai jos.
Poţi să îţi exerciţi acest drept în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, iar dacă ea îţi este trimisă separat, atunci termenul expiră la 14 zile de la primirea ultimului colet.
Te rugăm să ne anunţi cu privire la decizia ta de a te retrage din contract. Poţi folosi formularul online de pe website, pe care trebuie să îl completezi şi să îl trimiţi.
Sau, ne poţi înştiinţa printr-un e-mail, printr-o scrisoare ori un fax. Datele noastre de contact sunt uşor de găsit.
Te mai rugăm să ai în vedere faptul că sunt produse pe care nu le vei putea returna. Printre ele:
Vei putea în schimb returna, de exemplu echipamente de bucătărie, accesorii sau cărţi (dacă nu sunt în format digital).
Pentru a beneficia de returul gratuit al produselor, va trebui să ne trimiţi înapoi tot conţinutul pachetului comandat. Dacă vrei să returnezi doar o parte dintre produsele dintr-o comandă, atunci plata returului nu o vom mai suporta noi.
Ţinând cont de condiţiile de mai sus, noi vom rambursa în termen de 14 zile calendaristice orice sumă pe care ai plătit-o pentru produse, inclusiv costurile livrării. Condiţia este ca în aceste 14 zile noi să fi primit înapoi toate produsele. Altfel, vom amâna rambursarea până când le primim.
Mai multe detalii despre retur poţi găsi în pagina de Termeni şi Condiţii a magazinului on-line Republica BIO, pagină pe care te rugăm să o parcurgi înainte de a face prima comandă sau ori de căte ori ai nevoie de ajutor. Tot pentru a primi ajutor, ne poţi contacta oricând, folosind adresele de pe website.