Termeni și Condiții cu alte cuvinte

 

Termeni și condiții de utilizare a website-ului

 

FORUMULAREA AVOCĂŢEASCĂ
CU ALTE CUVINTE

CINE SUNTEM?

Website-ul www.RepublicaBio.ro ("website-ul nostru" sau "acest website") este deținut și operat de către S.C. Republica BIO S.R.L., Bd. Tineretului, nr. 23, București, Sector 4, România, Cod Poştal: 040344, înmatriculată la Registrul Comerţului sub J40/1435/2014, Cod identificare fiscala: RO 32762102, tel. 0318.253.555 ("Republica BIO" sau "noi").

Dacă doriți informații suplimentare sau să ne trimiteţi feedbackul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactati prin e-mail la contact@Republica.BIO sau folosind adresa poștală de mai sus.

Ăştia suntem noi, asta este adresa noastră şi acesta este website-ul nostru.

 

Bună!

SCOPUL ACESTOR TERMENI ȘI CONDIȚII (T&C)

Pentru a înțelege condițiile de utilizare a website-ului nostru, modul în care vă puteți înregistra și crea un cont de utilizator (în calitate de consumator sau în numele entității juridice pe care o reprezentați), cât și pașii pe care trebuie să-i urmați pentru a comanda produse, vă rugăm să citiți detaliile de mai jos.

Folosirea website-ului și crearea unui cont de utilizator necesită acceptarea de cătredumneavoastră a acestor T&C și a Politicii de Confidenţialitate (inclusiv acordul pentru folosirea cookie-urilor). Împreună, aceste documente reprezintă contractul dintredumneavoastră și Republica BIO, conținând drepturile și obligațiile reciproce ale părților.

Ştim că avocaţilor le place să vorbească mult, dar ne-am străduit să strecurăm si câteva informaţii utile, şi nu doar ca să le stricăm lor plăcerea.

Prin folosirea în orice fel a acestui website, declaraţi că aveţi 18 ani împliniți şi că acceptați în mod expres acești T&C. În caz contrar, vă rugăm să nu folosiţi website-ul.

Da, în magazin avem şi napolitane pentru tine, care ai  mai puţin de 18 ani, dar avem încredere că îi poţi convinge pe mami sau pe tati să deschidă un cont şi să îţi cumpere.

Vă încurajăm să imprimaţi sau să salvaţi aceşti T&C (în versiunea afișată la data comenzii acceptate de noi), deoarece este posibil ca noi să nu îi stocăm și să nu îi mai puteți accesa ulterior.

 

T&C SE POT MODIFICA?

Da, din când în când, putem modifica acești T&C - pentru a reflecta modificări ale legislației, ale practicilor noastre interne, ale website-ului sau ale tehnologiei folosite, etc. Atunci când reveniți pe website, vă rugăm să verificaţi data ultimei actualizări și conținutul modificărilor.

Încearcă să nu te superi pe noi pentru că oamenii mari mai schimbă legile. Suntem siguri că îţi vor binele. Noi ne străduim să ţinem pasul cu aceste schimbări.

Dacă vom face modificări semnificative, vă vom notifica prin e-mail (trimis la adresa de e-mail pe care o specificați în contul dumneavoastră) sau printr-un anunț pe website - înainte ca schimbarea să intre în vigoare.

Şi promitem să facem tot posibilul să le vezi de la o poştă.

Deşi suntem adepţii unui stil de viaţă natural, vom folosi metode mai moderne altele decât semnalele de fum.

Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă rugăm să încetați folosirea website-ului. Vom considera că le acceptați, dacă veți continua să folosiţi website-ul și contul de utilizator după data actualizării lor. Modificările se vor aplica doar pentru viitor; nu vor afecta comenzile deja acceptate și confirmate.

 

CONTUL DE UTILIZATOR

Pentru a putea comanda și achiziționa produse de pe acest website, trebuie să aveți un cont de utilizator Republica BIO.

Da, va trebui să deschizi un cont, dar îţi promitem că nu durează mult şi că nu-ţi şi cerem numărul de la pantofi.

Cum se creează contul de utilizator
  • Voluntar, de cătredumneavoastră. În acest scop, vă vom solicita să introduceți anumite date cu caracter personal.

sau,

  • De către operatorul nostru - în numeledumneavoastră, atunci când preferați să comandați produsele prin telefon; cu acorduldumneavoastră, operatorul vă va prelua și introduce datele cu caracter personal în cont.

Iată, te şi ajutăm: deschidem noi contul în numele tău. Dar va trebui să vorbeşti cu noi la telefon. Va fi o plăcere să îţi auzim vocea.

Ca să aflați ce date cu caracter personal putem colecta despre dumneavoastră, cum le folosim și cum vă obținem acordul, vă rugăm să ne consultați Politica de Confidenţialitate

 

Dacă nu sunteți consumator (ci reprezentant al unei entități juridice)

 

Când comandați produse nu în calitate de consumator, ci pentru o entitate juridică (de exemplu, companie, ONG, PFA) pe care o reprezentați și în numele căreia acționați, va fi nevoie să ne furnizați şi câteva informații despre această entitate (în plus față de dateledumneavoastră pentru crearea contului):

  • Denumire și Sediu social;
  • Număr de înregistrare la Registrul Comerțului sau în Registrul Național ONG (după caz);
  • CUI sau CIF;
  • Banca şi Contul entităţii juridice.

Lucrurile se schimbă puţin dacă reprezinţi o firmă, dar este spre binele tău şi al nostru.

Când comunicați cu noi în numele respectivei entități juridice pe care o reprezentaţi, implicit declaraţi în mod expres că aveţi autoritatea de a acţiona în numele acesteia; acordul dumneavoastră asupra acestor T&C va obliga din punct de vedere legal respectiva entitate.

Încearcă doar ca seful tău să ştie că suni în numele lui.

Administrarea contului

Folosind setările din contul de utilizator, puteți să vă completați informațiile, să corectați eventuale erori ivite cu ocazia introducerii datelor și să ne cereți să schimbăm sau să vă reamintim parola.

Contul de utilizator este doar pentru uzul personal şi nu îl puteți transfera. Nu trebuie să autorizaţi sau să permiteţi oricărei alte persoane să îl folosească. Avem dreptul să vă suspendăm/închidem contul (inclusiv să ștergem informaţiile pe care le conține) oricând avem motive să credem că este folosit ilegal sau contrar acestor T&C.

Dacă îi dai prietenului tău cel mai bun datele de intrare în contul tău, te rugăm să nu ne reproşezi nouă că vinurile pe care nu le-ai comandat au ajuns la tine.

COMANDA DUMNEAVOASTRĂ

 

Cum plasați comanda

Comanda dumneavoastră reprezintă oferta dumneavoastră de a cumpăra de la Republica BIO. Puteți plasa o comandă de produse urmând procesul de comandă de pe website sau prin telefon.

Comanda prin intermediul website-ului presupune următorii pași:

  • Autentificarea în contuldumneavoastră de utilizator;
  • Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături;
  • Click pe butonul „Plătește”- unde apare o listă a cumpărăturilor dumneavoastră, prețul și costul livrării;
  • Click pe butonul „Plătește” -unde vi se cere să alegeţi adresa de facturare si cea de livrare;
  • Click pe butonul „Pasul următor”- unde vi se cere să alegeţi metoda de plată; tot aici veţi putea folosi un cod de discount şi/sau un cod de "Card Cadou", în cazul in care aţi intrat în posesia vreunuia, pentru a vă diminua valoarea de plată;
  • Transmiterea comenzii către noi;

De asemenea, puteți plasa o comandă de produse și prin intermediul telefonului – oferind operatorului nostru datele necesare pentru a vă deschide (în numele dumneavoastră) un cont de utilizator, inclusiv o adresă validă de e-mail prin intermediul căreia să se poată realiza acceptarea comenzii dumneavoastră și confirmarea ei.

Trebuie să vă asiguraţi că detaliile comenzii dumneavoastră sau orice alte informaţii pe care ni le oferiţi sunt corecte. Pe parcursul procesului de comandă, înainte de a plasa comanda, puteți verifica, modifica și corecta eventuale erori ce ar putea apărea, inclusiv să revizuiți lista produselor comandate - utilizând funcția „schimbă” și/sau apăsând butonul „Înapoi” din browser-ul de Internet sau indicând modificările către operatorul nostru (în cazul comenzii prin telefon). Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a vă solicita date suplimentare înainte de a vă accepta comanda.

Dacă putem deschide cont în numele tău prin telefon, atunci nu ne e greu să-ţi şi preluăm comanda, tot prin telefon. Oricând, cu plăcere! Dar adresa de e-mail şi parola tot va trebui să le ştii.

Confirmarea comenzii şi Încheierea contractului

După ce ați plasat o comandă pe website, vă vom trimite un e-mail de confirmare și de acceptare a comenzii. Abia în acel moment, va exista un contract între dumneavoastră şi noi.

După ce ați plasat o comandă prin telefon, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu un sumar al comenzii telefonice și acceptarea ei. De asemenea, acest e-mail va conține și link-uri către conținutul Politicii de Confidenţialitate și al acestor T&C pe care vă invităm să le studiați. Acceptarea comenzii şi, respectiv, existenţa unui contract între dumneavoastră şi noi este implicită şi probată de înregistrarea convorbirii telefonice.

Ştim că te grăbeşti, aşa că îţi vom trimite imediat pe e-mail comanda ta, listată. De-ndată ce-o confirmi, colegii noştri de la depozit se vor grăbi să o împacheteze şi să o trimită.

Contractul implică obligația dumneavoastră de a ne plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mail-ul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.

 

Onorarea comenzii

Onorarea oricărei comenzi de către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat e momentan indisponibil, vă vom anunța de îndată, de preferat înainte de acceptarea comenzii; iar dacă ne comunicați că nu doriți să așteptați până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a vă restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat deciziadumneavoastră. 

Deşi ne dăm peste cap să nu avem în website produse pe care nu le avem şi în depozit, situaţii speciale pot apărea. Dar te vom anunţa şi va fi alegerea ta dacă aştepţi sau nu să rezolvăm problema. Dacă ai apucat să plateşti deja, îţi trimitem repede toţi banii înapoi.

DREPTUL DE A VĂ RETRAGE DIN CONTRACT

 

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă răzgândi (fără a preciza motivele) în termen de 14 zile calendaristice doar în privința unor anumite tipuri de produse comandate de pe site-ul nostru:

  • De exemplu, unele echipamente de bucătărie, cărți din categoria Educație Bio (dar nu în format digital);

Totuși, potrivit legii, nu beneficiați de acest drept pentru următoarele tipuri de produse de pe website:

  • Cele care sunt susceptibile de a se deteriora sau au termenul de expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi pe care care le-ați desigilat (exemple: alimente și cosmetice, produse din categoria Bebe Bio și Mămica Bio, etc.);
  • Acele produse care (după livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;

 

În general, produsele în privința cărora nu se poate exercita dreptul de retragere, vor avea în conținutul descrierii lor o notă în acest sens. Vă rugăm să citiți cu atenție descrierea produsului pe website.

Bineînţeles că te poţi răzgândi şi chiar renunţa la comandă. Dar te rugăm să înţelegi că primim înapoi muştarul pe care l-ai desfăcut, numai dacă este înnobilat cu flori care nu apar în lista de ingrediente.

În cazurile în care aveți dreptul să vă răzgândiți, retragerea din contractul cu Republica BIO se va face în următoarele condiții (care se completează cu celelalte prevederi legale obligatorii):

  • Perioada în care vă puteți retrage expiră după 14 zile calendaristice de cânddumneavoastră sau o persoană desemnată dedumneavoastră (alta decât curierul) a(ți) intrat în posesia fizică a produselor. Dacă ați comandat printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, termenul expiră după 14 zile calendaristice de când ați intrat în posesia fizică a ultimului produs.
  • Trebuie să ne informaţi cu privire la deciziadumneavoastră de a vă retrage din contract. În acest sens, fie puteți folosi acest model de formular de retragere, fie puteți completa și transmite direct pe website-ul nostru formularul online pe care vi-l punem la dispoziție sau ne puteți trimite o informare prin poştă, fax sau e-mail - dar înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. 

Tot ce trebuie să faci este să anunţi hotărârea ta de a renunţa. Găseşti un formular pe website, sau poţi să ne scrii un e-mail. Poţi să ne trimiţi chiar şi o scrisoare sau un fax, dacă eşti de modă veche.

Dar nu mai tărziu de 14 zile de la primirea produselor. Atenţie, sunt zile din calendar, nu zile lucrătoare.

Consecințele retragerii

 

  • Republica BIO vă va rambursa orice sumă pe care ați plătit-o pentru produse, inclusiv costurile livrării cătredumneavoastră (cu excepţia costurilor suplimentare - când aţi ales altă modalitate de livrare decât livrarea standard oferită de noi).

 

Vom face rambursarea fără întârzieri nejustificate, în maximum 14 zile calendaristice de când ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract - cu condiția ca, până la expirarea acestor 14 zile calendaristice :

(a) noi să fi primit înapoi toate produsele pe care vi le-am livrat și pe care vreți să ni le returnați (inclusiv toate produsele la ofertă livrate alături de produsele comandate dedumneavoastră, cu excepția materialelor și produselor promoționale livrate de noi în mod voluntar);

sau

(b) dumneavoastră să ne fi făcut dovada faptului că ni le-ați returnat pe toate;

Primeşti toţi banii înapoi, până-n 14 zile, tot calendaristice. O parte dintre noi lucrează şi în week-end.

Dar, înainte de asta, tu trebuie să ne trimiţi înapoi toate produsele pe care vrei să le returnezi, chiar şi balsamul pe care ţi l-am făcut cadou împreună cu şamponul pe care l-ai comandat.

În caz contrar, putem amâna rambursarea până când primim înapoi toate aceste produse sau până când ne faceți dovada că ni le-ați returnat (oricare data e mai apropiată) - cu excepția cazului când noi înșine (prin intermediul curierului nostru) vom recupera de ladumneavoastră produsele pe care vreți să le returnați.

Altfel, banii tăi aşteaptă cuminţi până când primim pachetul tău.

  • Atuncicând vreţi să returnaţi toateprodusele comandate şi primite de la noi, Republica BIO va suporta costul aferent returnării acestor produse catre noi (produse pe care le vom recupera printr-o modalitate la alegerea Republica BIO). Totuşi, în cazul în caredumneavoastră preferati să ni le returnaţi prin altă metodă aleasă de dumneavoastră, veţi suporta costul direct privind returnarea acelor produse.
  • Atuncicând vreţi să faceţi un retur parţial(adică să ne returnaţi doar o parte din produsele comandate si primite de la noi), dumneavoastră veți suporta costul direct al returnării respectivelor produse către Republica BIO.

Dacă alegi să ne trimiţi înapoi toata comanda, atunci plătim noi curierul. Dar, dacă alegi să le trimiţi par-avion, te lăsăm pe tine să plăteşti biletul.

În principiu, facem rambursarea folosind aceeaşi modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ne permiteți expres să vă rambursăm banii prin virament în contul dumneavoastră bancar pe care ni-l furnizați, și nu vom percepe comisioane. Putem amâna rambursarea până când primim înapoi produsele sau până când ne faceți dovada faptului că ne-ați returnat produsele (oricare se produce mai devreme). 

 

Produsele trebuie expediate în starea în care vi le-am livrat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în maximum 14 zile calendaristice de când ne-aţi comunicat în scris decizia de a vă retrage.

Te rugăm să ne trimiţi înapoi borcanele întregi, nu cioburi.

  • Dumneavoastră sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului în care le-ați manipulat sau folosit (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor). În acest caz, vă vom putea rambursa suma pe care am încasat-o de ladumneavoastră și din care vom putea scădea contravaloarea diminuării produselor respective.

Altfel, cioburile nu vom putea să ţi le decontăm. 

Cum să ne returnați produsele

 

  • Completaţi oCerere de Retur Produse;
  • Împachetați produsele cu atenţie, în starea în care vi le-am livrat – preferabil, nu obligatoriu, în ambalajul original;
  • Lipiţi eticheta cuadresa nostră de retur;
  • Când aveţi coletul pregătit, sunaţi-ne sau scrieţi-ne la adresa de email contact@Republica.BIO, pentru a demara procesul de recuperare a produselor;
  • Un angajat Republica BIO vă va suna sau vă va trimite un e-mail cu detalii despre sosirea curierului pentru preluarea coletului de ladumneavoastră. Vom furniza dateledumneavoastră de contact curierului, pentru a înlesni preluarea coletului.
  • Dacă alegeţi o altă metodă de returnare decat cea oferită de Republica BIO, folosiţi servicii poștale care permit înregistrarea expedierii şi păstraţi dovada acesteia;
  • Pentru oferte care includ produse gratuite (de exemplu „la un produs cumpărat primiţi unul gratis”), trebuie să ne returnați și orice produse gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu excepția materialelor sau produselor promoționale pe care vi le-am livrat noi voluntar alături de produsele comandate dedumneavoastră).

 

PREȚ ŞI PLATĂ

 

Preț

 

Prețul pentru produsele comandate, TVA-ul aplicabil și alte taxe aferente (când este cazul) sunt cele afișate pe website-ul nostru la momentul la care ne transmiteți comandadumneavoastră. Periodic, acestea pot suferi schimbări; dar schimbările vor afecta doar comenzile viitoare, nu și pe cele deja acceptate și confirmate.

Costurile de livrare prin curier se percep suplimentar față de prețul produselor și sunt afișate pe website atunci când efectuaţi o comandă. Acestea depind de metoda de livrare pentru care optați.

 

Depunem toate eforturile pentru ca prețul de pe website să fie corect și complet. Totuși, dacă am menţionat greşit preţul unui produs pe website, nu suntem obligaţi să vă furnizăm acel produs la preţul menţionat greșit - cu condiția să vă notificăm eroarea înainte de acceptarea comenzii dumneavoastră. Într-un asemenea caz, veți putea decide dacă doriţi sau nu să comandaţi produsul la preţul corect. Dacă nu doriţi, vă vom restitui integral orice plată încasată deja, în cel mult 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat că nu doriți produsul la prețul corect.

Deşi ne străduim să fim perfecţi, se poate întâmpla să mai şi greşim. Aşa că, dacă bulionul comandat de tine are un alt preţ, te anunţăm imediat. Şi dacă nu îl mai vrei, atunci îţi dăm toţi banii înapoi.

Modalităţi de Plată

 

Dacă sunteți consumator: puteți face plata card bancar (procesatorul de plăți online este mobilPay), ramburs sau prin transfer bancar/ordin de plată, în contul bancar al Republica BIO: RO87 BTRL RONC RT02 5651 7501, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Rosetti Bucureşti

Dacă comandați în numele și pe seama unei entități juridice: ne rezervăm dreptul să condiţionăm livrarea produselor de primirea de către Republica BIO a preţului în avans, integral, sau un procent în avans, de 20%. Entitatea va putea face plata prin transfer bancar/ordin de plată în contul bancar al Republica BIO: RO87 BTRL RONC RT02 5651 7501, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Rosetti Bucureşti. 

În cazul în care, (1) orice sumă care ne este datorată nu este plătită sau, (2) o dată plătită, ne este diminuată în mod nejustificat, ne rezervăm dreptul de a rezolvi (înceta) contractul încheiat cu dumneavoastră, printr-o simplă notificare, pe care putem să v-o transmitem și prin e-mail.

 

Tranzacțiile pe website-ul nostru se efectuează în euro, la cursul de schimb valutar al bancii emitente a cardului dvs. (curs valabil la data efectuării plății), în cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât euro.

Dacă alegeţi să plătiţi prin card bancar, este posibil ca banca care a emis cardul dumneavoastră să perceapă comisioane suplimentare, în funcţie de contractul dumneavoastră cu banca emitentă a cardului. Eventualele comisioane adiţionale percepute de către banca emitentă a cardului nu sunt vizibile în momentul tranzacţiei efectuate la noi pe site pentru că nu ţin de noi sau de partenerul nostru prin intermediul căruia se procesează plăţile efectuate cu cardul bancar.

REPUBLICABIO nu stochează detalii referitoare la cardul tău şi la plățile pe care le faceţi online prin intermediul website-ului nostru. Acestea sunt folosite de mobilPay (firma parteneră pentru procesarea securizată a plăților). Vă recomandăm să citiți mai multe privind acest aspect în Politica de Confidenţialitate

 

LIVRARE

 

Livrarea produselor comandate se face prin curier, astfel și în următoarele termene estimate:

  • În 24 de ore - pentru comenzile plasate de luni până vineri, la ora 17:00. Durata livrării poate ajunge până la 48 de ore pentru unele zone mai îndepărtate sau mai greu accesibile;
  • Marți - pentru comenzile plasate de vineri, dupa ora 17:00 până duminică inclusiv.

Pentru Bucureşti ai opţiunea de a alege:

 Livrare în aceeaşi zi – pentru comenzile cu livrare doar în Bucureşti, plasate până în ora 14:00, de luni până vineri. 

Pentru cei grăbiţi sau pentru cei care vor să suţină un mediu ecologic am pus la dispoziţie o metodă de livrare pe biciclete în Bucureşti.

Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii. Deocamdată, livrăm doar în România.

Costul livrării

Costul de livrare a produselor pe care le comandați se stabilește în functie de greutatea coletului.

Pentru livrarea normală (24-48 ore):

  • sub1 kg: 9.90 lei pentru livrare în Bucureşti şi 15 lei pentru livrare în afara Bucureştiului (TVA inclus);
  • pentru fiecare kg suplimentarse adaugă 1 leu (TVA inclus).

Exemplu de calcul pentru un colet de 3 kg în Bucureşti: 9.90 lei + 2 kg x 1 leu = 11.90 lei (TVA inclus)

 

Pentru livrare în aceeaşi zi în Bucureşti:

  • sub1 kg:15.50 lei (TVA inclus);
  • pentru fiecare kg suplimentarse adaugă 1 leu (TVA inclus).

Exemplu de calcul pentru un colet de 3 kg: 15.50 lei + 2 kg x 1 leu = 17.50 lei (TVA inclus)

Greutatea maximă a coletului este de 40 kg. Dacă greutatea produselor comandate de dumneavoastră depăşeşte această greutate, ne rezervăm dreptul de a vă livra produsele comandate în mai multe colete, astfel incăt greutatea fiecărui colet să nu depăşească 40 kg. În consecinţă ne rezervăm dreptul de a vă cere achitarea taxei de transport conform greutăţii fiecărui colet rezultat.

Exemplu: dacă aţi comandat produse cu o greutate totală de 42 kg, vă vom trimite două colete: unul de 40 kg şi altul de 2 kg, iar dumneavoastră veţi achita două taxe de livrare, una pentru coletul de 40 kg si una pentru coletul de 2 kg.
Noi încurajăm comenzile mari, dar trebuie să ne gândim şi la cei care mânuiesc pachetele. Cel puţin până când Hercules acceptă oferta noastră de colaborare.

Transportul este gratuit* pentru comenzile mai mari de 150 lei, cu TVA inclus.

* Excepţie de la această regulă face metoda aleasă de "Livrare în aceeaşi zi în Bucureşti".

 

Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, sigilat, al producatorului.

 

Dacă primiţi o notificare privind o livrare nereuşită la adresa indicată în comandă, este responsabilitatea dumeavoastră să folosiţi datele primite pentru a contacta curierul și a stabili o nouă livrare.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării - dacă acestea sunt cauzate de circumstanţe ce nu ţin de noi sau în privința cărora nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a pre-întâmpina întârzierea (cum ar fi lipsa disponibilităţii produselor în stocurile producătorilor, condiţii de transport sau livrare, cazuri de forţă majoră, cazuri fortuite, etc.).

De obicei, curierul sună la telefon înainte de a suna la uşă, şi face tot posibilul să ajungă.  Totuşi, dacă inimaginabilul se întâmplă, te rog să-i dai un telefon şi să stabiliţi împreună o nouă întâlnire.

Dacă nu reuşeşti să dai de curier, te rugăm să ne contactezi pe noi, prin telefon sau emailm, şi avem noi grijă mai departe.

RISCURI ŞI DREPT DE PROPRIETATE

Deveniţi proprietarul produselor comandate numai după efectuarea integrală a plății preţului (inclusiv a costurilor de livrare). Până la acel moment, se consideră că păstraţi produsele în custodie pentru noi.

Riscul de deteriorare sau de pierdere a produselor vă este transferat în momentul în care produsele vă sunt livrate - dumeavoastră, sau unei persoane desemnate de cătredumeavoastră (alta decât curierul).

 

PREZENTAREA PRODUSELOR PE WEBSITE

Depunem toate eforturile pentru a prezenta cât mai corect aspectul, culoarea, caracteristicile şi descrierile produselor pe website. Însă, înţelegeţi şi acceptaţi faptul că pot exista diferenţe minore între produsele reale şi modul în care acestea apar pe website. De exemplu, uneori, etichetarea si împachetarea produselor pe care le primiți pot diferi nesemnificativ de imaginile de pe website.

 

CONŢINUT POSTAT DE DUMEAVOASTRĂ

 

În mod obișnuit, aveți posibilitatea să scrieți comentarii la produsele de pe website și la articolele de pe blog-ul asociat website-ului, inclusiv să folosiți trimiteri (share) și aprecieri (like) prin intermediul rețelelor de socializare.

Dar, oricând vă permitem încărcarea de conţinut pe website, trebuie să vă asiguraţi că acel conținut este corect, nu induce în eroare, nu încalcă dispozițiile legale și/sau drepturile unor terți. De asemenea, conținutul dumeavoastră nu poate fi defăimător, ofensator, vulgar, rasist, obscen, abuziv, ameninţător, hărţuitor, neadecvat și nu poate încălca confidenţialitatea sau intimitatea altei persoane.

Ne rezervăm dreptul să suspendăm, să modificăm sau să ștergem orice conţinut - fără notificare - dacă acesta reprezintă obiectul unei plângeri, dacă a fost comisă o faptă penală,  dacă avem motive să credem că încalcă acești T&C, dacă astfel de măsuri sunt necesare pentru a ne proteja pe noi sau pe alte persoane sau dacă ni se solicită prin lege sau de către o autoritate competentă. În acest caz, nu trebuie să încercaţi să republicaţi sau să retrimiteţi conținutul respectiv.

Ne face plăcere să cunoaştem părerea ta, indiferent dacă este de bine sau de rău. Noi ne străduim să fie de bine.

Dar dacă nu ne iese, te rugăm să nu foloseşti un limbaj care să-l facă şi pe cel mai înfocat microbist să roşească.

PROMOȚII, REDUCERI SAU CONCURSURI

În unele perioade – la discreția noastră – putem avea promoții la unele produse, putem organiza concursuri cu premii sau putem oferi reduceri de preț sau transport gratuit pentru comenzi ce depășesc o anumită sumă stabilită de noi. La momentul respectiv, acestea vor face obiectul unor termeni şi condiţii sau regulamente de organizare - adiţionale acestor T&C - care vor fi afișate separat pe website.

 

DEZABONARE NEWSLETTER

Prin înregistrarea ca utilizator Republica BIO (oferindu-ne adresa dumeavoastră de e-mail pentru deschiderea contului de utilizator), puteți să ne indicați ce produse și servicii vă interesează și dacă doriți să primiți notificari prin e-mail despre vânzări și evenimente speciale, promoții și alte oferte promoționale. Vă puteți revizui și administra oricând informațiile - accesând pagina "Contul meu BIO" din contul dumeavoastră.

 

Când nu mai vreți să vă trimitem asemenea e-mail-uri, vă puteți dezabona gratuit accesând link-ul de dezabonare situat în partea de jos a fiecărui asemenea e-mail și pe website-ul nostru. În cel mult 48 de ore, vom elimina adresa dumeavoastră de e-mail din lista de e-mail marketing Republica BIO. 

Dacă nu mai vrei să primeşti veşti de la noi, dă-ne un semn şi te lăsăm în pace. Dar gândeşte-te că ai putea rata super-reducerea la fondul de ten care ştim că ţi se potriveşte atât de bine!

GARANȚII ŞI RĂSPUNDEREA NOASTRĂ

Conformitatea produselor și garanții

 

Dacă sunteți consumator: când la livrare un produs nu corespunde comenzii dumeavoastră (acceptată și confirmată de noi potrivit acestor T&C), ne puteți cere ca - la alegerea noastră – (a) să îl reparăm sau (b) să îl înlocuim fără vreo plată din partea dumeavoastră, în 15 zile calendaristice de când ne-ați informat (dacă repararea sau înlocuirea se aplică acelui tip de produs și e posibilă) sau (c) să vă restituim preţul plătit (cu condiţia să ne returnaţi produsul pe cheltuiala noastră - când vă solicităm acest lucru).

În general, produsele sunt însoţite de o garanţie legală de 2 ani de la data la care vi le livrăm și de garanția producătorului (acolo unde este cazul). Fac excepție produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție se reduce la această durată.

Garanția oferită nu vă afectează celelalte drepturi stabilite de legislația aplicabilă.

Dacă nu sunteți consumator: trebuie să verificaţi toate produsele imediat ce le-aţi primit şi, în 5 zile lucrătoare de la livrare, să ne informați în scris privind orice neconformitate a produselor. Dacă nu primim o asemenea informare din partea dumeavoastră în termenul indicat, produsele vor fi considerate acceptate de dumeavoastră și nu veți mai putea invoca neconformități ale acestora (cum ar fi vicii aparente, vicii ascunse sau alte deficiențe, etc.). 

Pentru orice întrebări legate de garanţie, vă rugăm să ne contactaţi pe adresa de e-mail contact@Republica.BIO sau prin intemediul paginii de contact a website-ului Republica BIO.

Nu vrem să dăm vina pe nimeni, dar dacă în pachet găseşti altceva decât ceea ce ai comandat, ne vom da peste cap ca la final, totul să fie bine pentru tine.

Cu alte cuvinte, garantia storcătorului nu va fi mai mică de 2 ani decât dacă producătorul spune că storcătorul lui trebuie schimbat.

Răspunderea noastră

 

Răspunderea Republica BIO față de dumeavoastră (consumator sau nu), în legătură cu acești T&C și cu Politica de Confidenţialitate nu va depăși suma pe care ați plătit-o pentru produsele comandate, în măsura permisă de lege. 

Răspunderea noastră nu poate fi angajată dacă:

  • Folosiţi respectivul produs în continuare după ce ne-aţi informat asupra neconformității sale;
  • Nu aţi plătit întregul preţ pentru produs, în termenul de plată;
  • Aţi modificat produsul fără acordul nostru prealabil și în scris.

Ne veţi despăgubi pentru orice prejudiciu rezultat în urma încălcării de către dumeavoastră a acestor T&C.

Suplimentar, dacă nu sunteți consumator: nu vom răspunde față de dumeavoastră pentru:

  • Pierderi economice (de exemplu, pierderi de venit, profit, afaceri) sau afectarea reputației;
  • Prejudicii imprevizibile sau indirecte;
  • În alte cazuri prevăzute de lege.

Orice referire la noi (Republica BIO) - făcută în această secțiune - include și angajaţii şi reprezentanții noştri.

Noi promitem să avem grijă de clienţii noştri, dar cerem în schimb ca şi ei să joace cinstit.

ALTE INFORMAȚII UTILE

 

Dorim să rezolvăm amiabil orice neînțelegere ce poate interveni între noi șidumeavoastră privind acești T&C. Dar dacă nu putem ajunge la o rezolvare amiabilă, litigiul va fi soluționat de instanța competentă din București.

Folosirea în orice mod - fără acordul nostru scris și prealabil - a oricăror elemente de pe acest website (fotografii, text, elemente grafice sau video, design, layout, logo-uri, mărci, software, etc.), va atrage consecințele prevăzute de legislația aplicabilă.

Nu putem garanta că website-ul va funcţiona mereu neîntrerupt sau fără erori. Avem dreptul să suspendăm website-ul pentru reparaţii, mentenanţă, îmbunătățire sau pentru alte motive tehnice sau comerciale, fără o notificare şi fără angajarea răspunderii.

Nu ne asumăm răspunderea pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea cu întârziere a vreunei dintre obligaţiile noastre față de dumeavoastră, dacă aceasta este cauzată de circumstanţe ce nu țin de controlul nostru (inclusiv disfuncționalități ale sistemelor de telecomunicație ale terţilor).

Putem oferi legături către alte site-uri web care vă pot interesa; dar nu suntem responsabili pentru conținutul lor sau pentru produsele pe care le oferă. Le folosiţi pe risc propriu şi vă încurajăm să citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile şi politicile lor de confidențialitate.

Putem oricând să cedăm acest contract unei alte părți, dar aceasta nu va afecta drepturile și obligațiile dumeavoastră contractuale.

Suntem hotărâţi să facem tot posibilul înainte ca avocaţii noştri să ajungă faţă în faţă.

DREPTURI DE AUTOR

Republica BIO srl deţine drepturile de autor şi/sau de folosinţă asupra întregului conţinut (foto, text, video) prezentat pe site.

În cazul în care doriţi să raportaţi o eventuală încălcare a drepturilor de autor, vă rugăm să ne scrieţi la contact@Republica.BIO.

 

RECLAMAȚII

Dacă aveți nelămuriri sau reclamații, vă rugăm să ne contactați. Intenționăm să soluționăm intern o eventuală reclamație în termen de 10 zile (cu excepția cazului în care legea ne impune un alt termen), urmând să vă informăm cu privire la decizia luată. 

În cazul în care o problemă legată de o comandă pare a nu putea fi soluţionată de persoana cu care discutaţi din departamentul de relaţii cu clienţii, va rugăm să luaţi legătura, pentru o conciliere directă gratuită, cu Alina Timşa, Manager Operaţional al Republica BIO, pe adresa alina@Republica.BIO şi vei fi contactat(ă) în maxim 24 de ore de către aceasta

De asemenea, vă puteți adresa:

Autorității Naționale Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor 

Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale 

Ministerului Sănătății

Iar dacă sunteți consumator, aveți și dreptul să contactați Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, când considerați că vi s-au încalcat drepturile.

 

ACORDUL DUMEAVOASTRĂ

 

Ați luat cunoștință şi recunoașteți în mod expres că ați citit cu atenție și acceptați acești T&C, în special prevederile referitoare la dreptul de retragere, consecințele retragerii din contractul cu noi, răspunderea noastră şi rezolvarea litigiilor și a reclamațiilor

Aici recunoşti că ai citit lucrurile pe care noi ne-am străduit să le facem cât am putut de clare şi hotărăşti dacă mergi mai departe sau nu.

 

Data ultimei actualizări: 5 noiembrie 2017

 

 Descărcaţi "Termeni şi Condiţii cu alte cuvinte" în format pdf

 

Semnează echipa Republicii BIO, adică:

Ioana, Alina, Anca, Simona, Dan, Iulia, Alex, Laurenţiu, Răzvan şi Ciprian